Friday, July 10, 2009

OH KAK MAS!!!

Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah, semalam masih lg sempat untuk membuka emel. Sedang mentelaah setiap emel yg dibaca, ade satu daripada emel itu membuat aku rasa begitu terharu. Bukan kerana dia memberi aku hadiah yang besar, bukan juga pangkat yang tinggi...tetapi aku terharu dengan semangatnya yang besar dan tinggi dalam perjuangan. Oh Kak Mas, kakak sulung dalam keluarga kami, entah mengapa emel mu itu seakan memberi satu motivasi dan perangsang kepadaku yang masih bertatih dalam memperjuangkan kebenaran. Aku kagum dengan semangat perjuanganmu serta suamimu. Banyak tanggungjawab yang dipikulmu, kau seorang isteri, ibu, anak, menantu dan sebagainya tetapi semangat untuk jemaah tidak pernah pudar. Malah setiap tanggungjawab itu dapat digalas dengan begitu baik. Aku tahu, resepimu untuk bertahan dalam perjuangan ini tidak lain tidak bukan hanyalah kerana niatmu begitu suci, Lillahitaala. Aku bersyukur Allah mempertemukan aku denganmu. Oh Kak Mas, kaulah serikandi perjuangan. Akhir kalam, semoga seluruh hidupmu sekeluarga diberkati oleh Allah. Gud luck kepada Kak Mas dan Abg Mohsen yang sedang melanjutkan pelajaran.

No comments:

Post a Comment